Några vill ha tillökning i familjen

Först vill jag bara berätta att , yes, poolen är klar;

IMG_5853

Fast imorgon ville faktiskt båda tjejerna till stranden, så det blir nog strandhäng innan vi hämtar mannen som kommer sent på fredagkväll.

Och nu till tillökningen, barnen vill sååå gärna ha ett syskon.
Ja, de gör vad som helst faktiskt, de ska bli änglar, lyssna, aldrig säga emot, jag ska slippa tjata, rummen ska alltid vara rena och städade, läxorna ska göras utan protester, de vill inte ha någon julklapp eller födelsedagspresent, bara de får ett syskon.
Själv så tycker jag nog att min bäst-före är på gränsen….

images-3

De glömde dock snabbt bort det där med syskon när de gick upp till grannen.
Kommer ni ihåg valparna?

Ja , de har vuxit till sig lite under vår Sverigevistelse och nu ser de ut så här;

IMG_5846

IMG_5843

Underbart söta men jisses, ha en till som ska kissa inne, bita i saker..nej tack.
Vi får nog hålla där vi är, lilla familjen Annorlunda Underbara ❤

kram jess

Detta inlägg publicerades i Husdjur, Kärlek och märktes , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Några vill ha tillökning i familjen

  1. Tara skriver:

    Men ÅH, så söta!

  2. Elizabeth skriver:

    Åh så UNDERBART söta!

  3. Kenneth skriver:

    då blir det lite bada igen då

  4. Linda skriver:

    Vågar man fråga hur gammal tjej du är?

  5. Helena Wiklund skriver:

    Min svägerska skall ha sin 3:e och hon är 43. Är du sugen så kör!

Lämna en kommentar