Herregud, de anfaller

Jag blev så duktigt lurad igår igen…;

Hade ett ”samtal” igång med mannen på What´s App och helt plötsligt skriver han bara ett (?). Och jag förstod inte, för jag hade inte skrivit på länge.
Då stod det, avsändare jag; Jag vill sexa med ett träd….
Okej, någon hade jätteroligt……Det visade sig vara storatjejen….

Och i samma sekund så hände det något på min Facebook. Inte första gången, ni minns väl Jacob-inlägget då alla gratulerade till graviditeten….Det hittar du här;
https://annorlundaunderbara.wordpress.com/2012/12/11/sa-blastsa-facerapad-what-a-prank/
Hur som helst, lillatjejen hade, via min ipad kommit in på min facebook och skrivit;
Åår jag är så sugen på sex just nu … Lägntar tills mannen kommer imorrn:)
Och det blev populärt bland vänner, många likes och många kommentarer.

Att jag aldrig lär mig…lämna inte mobilen obevakad och låna inte ut Ipaden utan att vara utloggad. För med så busiga ungar kan ju vad som helst hända….

Idag är det lördag och med det innebär det tennis på klubben. Bolt får stanna hemma idag och lillen får hänga med. Och sen..ja sen kommer äntligen mannen ❤
blomma 1
Vad ska du göra idag??
Kram J

Detta inlägg publicerades i Uncategorized och märktes , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Herregud, de anfaller

  1. pilotfrun skriver:

    Vad underbart att han kom idag!!!! Hoppas att ni har haft en superfin dag tillsammans. Idag har jag inte gjort många knop, tagit en lång runda med barnvagnen och bara slappat. Helmysigt!
    Kram

  2. iashemlis skriver:

    haha…. livsfarligt.. Min Junior har ALDRIG kommit på tanken att göra nåt sånt.. o då är ändå min fb öppen typ jämt.. (för jag har ju aldrig råkat ut för det.. haha*)

Lämna en kommentar