Dagens Outfit

Det är varmt och det är sjukt svårt att klä sig.
Helst vill man gå naken eller max svepa en sån här om sig.

Dagens kädsel blev;

photo-1

Linnet kommer härifrån och klockan hittar ni här.

Byxorna kommer från ett av mina favoritmärken , som oftast får mig på gott shoppinghumör.

Minns ni armbandet som jag lottade ut för ett tag sedan, det har blivit mitt absoluta favorit.
Ni har fortfarande chans på 15 % rabatt om ni beställer innan siste augusti.
Skriv bara annorlundaunderbara när ni kommer till ”kassan”.
Har även köpt hem det i mullvadsfärgat. Det kan ni titta på här

Väska, som är ett riktigt budgetfynd finns här

Skorna är också budgetfynd från H & M, 19 Euro.
Skoskaven fick man gratis liksom svetten som dryper;-)

Ha en fin kväll.
kram Jess

Det här inlägget postades i Mode, Spanien, Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Dagens Outfit

  1. Jessica skriver:

    Tack för din kommentar hos mig! Nu har jag hittat till dig också! 🙂
    Kram kram

  2. sirpa skriver:

    Och fint blev det ! 🙂
    Ha det gott ! Kram

  3. dianasdrommar skriver:

    Fin 🙂 kram Diana

  4. Linda skriver:

    Gillar ditt linne, ursnyggt!
    Här i Moskva har hösten börjat komma..burr…kallt!! snart dags för mig att bege mig av till Florida och värmen 🙂
    Kram!

Kommentera

