Massgrav i Lomma

Jodå, ni hörde rätt.
Igår begravdes 2 st fd levande varelser någonstans i Lomma.
Låt mig förklara….

images-3

Dottern (lillan) sliter upp ytterdörren och säger att jag måååste skynda mig ut och titta på en sak.
Det gör jag…och under en tröja i cykelkorgen har hon gömt detta;

IMG_5371

Hon tyckte de förtjänade en kärleksfull begravning…
Jag virrade på huvudet, gick in, inte alls förvånad faktiskt.
Vi pratar om samma barn som en gång åkte ruschkana med en stendöd kaninunge….

Vid såna här tillfällen kallar jag henne för mannens dotter;-))

Kram J

Det här inlägget postades i Fobi och tokigheter.... och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Massgrav i Lomma

  1. Kenneth skriver:

    Nä men va rart finns mycket empati där

  2. puccinellasworld skriver:

    HAHAA naaaw det var ju omtänksamt av henne! Hon är verkligen en sann djurälskare- ska bli kul att se vad det blir för yrke för den damen i framtiden! 🙂

  3. Elin skriver:

    Gjorde samma sak som liten. Visar på att flickan har stor empati. En god egenskap att ha 🙂

Kommentera

