Dagen efter…..

jag är på tok för gammal och numera också orutinerad partyprinsessa.
Det var så länge sedan jag partade ordentligt att gårdagens fest (startade 11.00) har suttit i heeela långa dagen. Klockan 02.15 var jag hemma…..

Men roligt, åh så roligt vi hade.
Och den blivande bruden var så fantastiskt vacker, alltid fin vår Nettis.
Ser fram emot att se bilder från bröllopet när det ägt rum.
Tyärr så missar vi den stora dagen men jag är ändå glad för att jag kunde vara med på möhippan.

Lite blandade bilder från igår;

IMG_5064

IMG_5021

Vi kidnappade henne i Alnarpsparken, sedan blev det lite aktivitet i Malmö, närmare bestämt Pole Dance. Där var tyvärr inte jag med, jag agerade chaufför till mannen som skulle ta stygnen igår.
Där efter anslöt jag igen när de kom tillbaka till Lomma.
Det blev fotvårds behandling och sminkning för Nettan, jag höll sällskap och fyllde på glaset och den blivande bruden fick sina bananer;-)

INettanMG_5051
Kvällen innebar fotografering av fotograf, middag och efterrätt ( allt var supergott), frågestund, öppna presenter och gissa vem de var från, skratt, pinsamheter, hemligheter som luftades och asgarv som kändes hela vägen från tårna, bubbel och slutligen..skönsång iform av inhyrd karaokemaskin.

IMG_5251
Jag tror nästan att grannarna flydde i panik för vackert var det inte hela tiden men fruktansvärt roligt.

Antar att det är fler än jag som ätit på McDonalds idag, chips och dippa och läsk.
Kan man inte, ska man inte heter det ju.
Men vissa saker är värt allt det där dagen efter som innebär lite ömma hårrötter och lite obalans i gången:)

Ett stort tack till arrangörerna av denna fantastiska dag
Och tack Nettan, för jag fick möjligheten att dela detta med dig och alla fina vänner ❤

Kram Jess

Det här inlägget postades i fun, Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Dagen efter…..

  1. Kenneth skriver:

    Ni verkar ha haft en trevlig o rolig dag/kväll

  2. dianasdrommar skriver:

    Vilken rolig dag 🙂 kram Diana

  3. caroline skriver:

    Roligt!
    Själv sitter jag och funderar på dina barn språkkunkaper… vad talar de egentligen för språk?

    • tiajajja skriver:

      Hej Caroline, de pratar svenska som modersmål, därefter är de bäst på engelska och slutligen spanska. Tror även lillan ska välja ett språk till på brittiska skolan men har inte fått information om det än.
      Mvh
      Jessica

  4. mickandialog skriver:

    wow. vilket härligt gäng.
    kramis

  5. stoffisen skriver:

    Underbara människor ser jag! Glädje genom alla bilder.
    UNDERBART!

    Kram
    Stoffe

  6. Linda skriver:

    Underbart! Ser hur roligt ut som helst!!
    Vilken fin bild på blivande bruden vid poolen!
    kram!

Kommentera

