Kognitivt eller bara att stå ut?

Idag ska jag göra något som jag inte alls tycker om, faktiskt är det rent av så att jag avskyr detta jippo.
Men, jag offrar mig som den ”goda” mor och moster som jag är.
Det är dags för Cirkus.

images-4

Jag avskyr det inte på grund av allt skriveri och alla tankar om djurplågeri, nej jag bara avskyr hela grejen.
Det där med clowner, jag tycker bara att de är pinsamma.
Och akrobaterna, jag tycker det är så tråkigt att jag nästan svimmar av en stund.
Och det luktar djur, människor, plasttält….

images-3

Ni hör ju…inget för mig egentligen. Men ibland får man bita i det sura äpplet.
Eftersom det inte är någon rädsla för mig så lär kbt vara utesluten.
Jag ska alltså bara försöka överleva tristessen..

Vad tycker du om Cirkus ???

//Jess

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Kognitivt eller bara att stå ut?

  1. kenrot skriver:

    Kan väl vara kul o se lite cirkus men då ska det va på tv 🙂 då slipper manju lukten samt man kan välja vilka nummer man vill se 🙂

  2. Jessica skriver:

    Vi ville gärna på den men tyckte priset va lite saftigt. 1000 för mig, daniel o devin o man vet inte om devin orkar sitta där i 2 timmar. Men det får bli en annan gång. Hur va den?

    • tiajajja skriver:

      Dyrt som sjutton, blev över 2000 kronor för oss. Men faktiskt…värt pengarna. Det var den bästa cirkus jag någonsin sett..
      De sista 10 min tyckte Moa att vi kunde gå, annars gick det bra att sitta så länge.

  3. I mitt huvud skriver:

    Om det är en bra cirkus så är det kul, tycker jag!

  4. Annica skriver:

    Usch jag fullkomligt avskyr cirkus!! Clowner ger mig gåshud så äckliga de är. Har offrat mig några gånger med barnen, men har sagt till min man att blir det cirkus nån mer gång går INTE jag, haha!

  5. mickandialog skriver:

    ush. tur att man slipper sånt. vad stark du är som genomlider hihi
    kramis
    http://mickandialog.wordpress.com
    om att designa andras hem

Kommentera

