Jag önskar att jag fyllde år

, skulle döpas, ha barnkalas eller vad som helst…Eftersom jag inte gör det så tänker jag tipsa alla er andra som snart ska köpa tårta.
Carina bor i Lomma och gör tårtor som hobby. Ja, ni hör ..hobby…..Jag tycker de ser så fantastiskt fina ut, som om de var köpta av vilken konditor som helst!

Kolla in dessa bilderna som jag lånade från hennes hemsida;

5147923s

13187775s

25224666s

39888944s

Eftersom man kan köpa tårtor på vilket konditori som helst så gynnar jag hellre de lokala förmågorna, som vågar satsa och kämpa. Bor du i trakten av Lomma, kontakta Carina för modellförslag/prisuppgift.

Ni hittar hennes blogg här;

http://carinastartor.bloggo.nu

Det här inlägget postades i fun, njutbart och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Jag önskar att jag fyllde år

  1. Carina skriver:

    Tack snälla 🙂 vad gullig du är 🙂

  2. dianasdrommar skriver:

    Underbara tårtor kram Diana

  3. mickandialog skriver:

    tårtor och bakelser kan vara som riktiga konstverk.
    kramis
    http://mickandialog.wordpress.com
    bäbismys

Kommentera

