Allt ska bli fejk!

Jag har köpt ett nytt program, det har kommit men jag har inte hämtat ut det än.
Sen ska jag och mitt tålamod ( brist på ) ta en kurs tillsammans och lära oss Photoshop.
Mina damer och herrar; när jag kan hantera programmet hyfsat kommer alla bilder att vara fejk.
Bara så ni vet:-)

Typ så här ska jag fixa och trixa;

images-3

images-4

images-5

Jag tycker det är oerhört roligt att fotografera och nu ska jag lära mig hur man fixar till bilderna.
En vän sa; man blir aldrig fullärd, finns alltid något att lära.
Jag ska bara försöka komma igång, utan att bli förbannad för jag inte fattar någonting…

Ni får ha lite tålamod..jag återkommer med fejkbilder längre fram:-)
Har du photoshop/erfarenhet av detta program??

Kram j

Det här inlägget postades i fun och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Allt ska bli fejk!

  1. mickandialog skriver:

    men guud så roligt. sådant vill jag oxå kunna. det där måste du berätta mkt om.
    föresten. inte behöver väl du retush.
    kram
    http://mickandialog. wordpress.com
    frölunda hockey.

  2. vardagskonst skriver:

    Bara träna, träna, träna! Det finns massa kul turorials på nätet 🙂
    Lycka till!

Kommentera

