Dagens

Idag ska jag möta någon som inte varit möjligt att lära känna utan bloggandet.
För ungefär 1 1/2 år sedan mötte jag på en tjej på nätet som också bloggar, en svenska som bor utomlands, precis som jag. Vi har följt varandra och hörts av privat.
Och idag ska vi träffas för första gången, på hemmaplan:-)

Ska bli så himla roligt och det känns lite overkligt då jag annars hör hemma i Spanien och hon pendlar mellan Florida och Moskva.
Blir förhoppnigsvis någon bild på oss som jag kan lägga upp. Och så givetvis ska jag länka hennes blogg senare idag.

Kastar in en bild på min familj Annorlunda Underbara.
Detta är tagit inför bröllopet som vi var på i lördags.
Sällan vi fastnar på samma bild alla 4:a.

IMG_3112

Vi hörs sen.
Kram jess

Det här inlägget postades i fun, Kärlek och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Dagens

  1. pilotfrun skriver:

    FIIIIINA!!!! Saknar er!
    Puss

  2. Annica skriver:

    Vilken fin familj!

  3. kenrot skriver:

    Kul o träffa nytt folk så där som man pratat med men inte träffat, fin bild förresten

  4. Elsa skriver:

    Wow, vilken fin bild! Ni är jätte fina!

  5. tiajajja skriver:

    Tusen tack<3

  6. Anonym skriver:

    Yngre tösen är som en kopia av dig! Men kanske maken din har rikigt mörkt hår när äldre tösen är så pass mörk i jämförlse med er andra två damer? Har av någon anledning blivit galet förtjust i att titta på likheter mellan föräldrar o barn… Konstiga nöjen man har 🙂 riktigt härliga är ni alla 4!

Kommentera

