När bilder beskriver

det jag inte kan hitta i ord.
Kärlek, hjälplöshet, maktlöshet, rädsla, underbart, trygghet, barnuppfostran, syskonkärlek, svensk sommar, smultron, värme, glass…..
Lite bilder som får mig att tänka på vad jag har och hur tacksam jag faktiskt är;

IMG_2683

IMG_1400

IMG_2797

IMG_2684

IMG_2841

IMG_1361

Skulle jag lägga upp bilder på alla som betyder något hade det blivit några till.
Men ; ni vet vem ni är ❤ ❤

Mer kärlek och tacksamhet till folket.

kram Jess

Det här inlägget postades i Kärlek, Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till När bilder beskriver

  1. stoffisen skriver:

    Jaaaa! Så sant!

    Kram
    Stoffe

  2. Maja skriver:

    Fina bilder!
    Vart har du köpt de fina mor-dotter halsbanden?

Kommentera

