Jag bunkrar upp

med alla intryck, minnen, dofter, känslor och kärlek som jag bara kan förmå mig till att fylla kroppen med.
Det ska vara länge när vi sedan åker iväg igen.
Mina små , som faktiskt går under namnet bajskorvar, blev så glada när vi kom.
Och mitt mosterhjärta svämmade nästan över;

IMG_2796

Barnen lekte och kallade Jajja hela tiden, även vid toalettbesöken …
Kusinerna kom och lekte och mös, det blev rulla-in-lilla-kusinen-i-mattan-leken;

IMG_2818

Och så bara pussar, lekar, vad-har-du-i-munnen;

IMG_2806

IMG_2825

IMG_2888

IMG_2882

Helt underbart att vara på hemmaplan.
Vissa saker har man saknar mer än andra, barnen har saknat sina tapeter;

IMG_2689

IMG_2690

Jag har saknat små speciella saker;

IMG_2688

IMG_2687

Och så har jag saknat ytorna, detta öppna boende med tanke genom hela bygget.
Favoritplatsen; mitt kök;

IMG_2837

IMG_2835

Dags att åka till Malmö och strosa lite med syrran.
Refill på naglarna står bland annat på schemat.
Ni missar väl inte tävlingen i bloggen ??
Kolla inlägget nedan.

kram Jess

Det här inlägget postades i flytt, fun, Kärlek, njutbart, Vardag och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till Jag bunkrar upp

  1. sylten skriver:

    Tack för igår♥

  2. Jennymf skriver:

    Ahh sötisar…… Det måste vara det värsta att vara ifrån dina nära och kära! Kul att ha dig hemma lite 🙂 puss&kram!

  3. dianasdrommar skriver:

    Mysigt 🙂 kram Diana

  4. pilotfrun skriver:

    Åhhhhh, kan tänka mig att ni är överlyckliga hela bunten!!! Det ser såååå mysigt ut! NJUT, NJUT, NJUT!!!
    Saknar dig hjärtat!
    Kram

  5. I mitt huvud skriver:

    Mysigt!
    Men.. Jag fattar inte. Visst bor i Spanien? Men har ni kvar ett hus i Sverige oxå? Eller….?

  6. stoffisen skriver:

    vilket fint hur Jess. Måste vara skönt att ha kvar det i Sverige så att ni har en tillflyktsort när ni kommer? Vilken stilren inredning..
    Btw: Alldeles för lite bilder på huset i Spanien. Fy skäms!

    Kram
    Stoffe

    • tiajajja skriver:

      Tack min vän. Det är helt underbart. Det mesta går i granitgrå, vitt och svart. Sen piffar jag till det med lite olika detaljer;kuddar, ljus, krukor etc. Ska lägga in lite bilder från spanien..undrar om jag inte gjort det tidigare….måste nog kolla. Kramizzz

  7. Annica skriver:

    Vilket fint kök!! Hade helst haft vitt kök, men nu var vårt i nåt träslag (minns inte vilket) när vi flyttade in och relativt nygjort och påkostat, så det bytte vi inte ut. Annars går det mycket i svart och vitt hemma hos oss också! Me like!
    Kram!

    • tiajajja skriver:

      Den enda nackdel jag kan komma på är när en lucka behöver bytas…svårt att få den att vara exakt samma ”vit” som de redan användna…..Kram

Kommentera

