Tävlingsstart imorgon vänner

God morgon vänner,
Vi har landat väl. Allt har gått bra.
Hundarna klarade flygresan hur bra som helst.
Och jag fick varvat ner när jag väl satt mig på planet.
Lite bubbel hjälpte till 😉

Idag väntar lite äventyr på hemmaplan så jag dyker upp igen lite senare med ett bättre inlägg.
Ska visa vad jag shoppade på flygplatsen och på flygplanet!
Älskar spontanshopping.

Och ni glömmer väl inte bort tävlingen som jag utlovat !!!!
Min beställning låg färdig här i huset när jag kom hem igår kväll och jag LOVAR att ni också vill ha det som jag köpt. Supersnyggt och riktigt läckert.

Missa inte det!
Vi hörs senare, nu väntar nya projekt och jag är på språng.
Kram Jess

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Tävlingsstart imorgon vänner

  1. stoffisen skriver:

    Åh välkommen till landet som gud glömde!
    Hm, eller välkommen ”hem” 😀

    Kram
    Stoffe

Kommentera

