Vad hände här då ?

Igår glömde jag bort att hämta stora tjejen…..Det har aldrig aldrig hänt.
Inte på 14 år ( snart 15 år) har jag glömt bort något som involverar barnen…Gymnastikpåsar, frukt dagligen, stenciler underskrivna etc..Ingenting har missats.
Men igår….skulle jag hämtat henne kl 14.00 i skolan.
Det glömde jag…och kom klockan 15.00 när hon ringde och frågade vart jag var.
Till mitt försvar så kan jag säga att jag hämtar alltid klockan 15.00 men igår ville hon hem 14.00….

images-3

Sen gick jag ur duschen igår morse, körde iväg till ett byggmöte och märkte att jag rakat DET ENA BENET!
Tur jag inte ser ut som en apa men dock….hur fungerar jag….

Lägg därtill att jag börjat prata huller-om-buller-språket, dvs häng upp din ryggsäck blir rygg upp din hängsäck.
Törstsläckande blev släcktörstande på facebook….Fiskmåsen blev Fågelmåsen….Mula blev häståsna…..
Lite så där, dagligen….

Jag tror det är lite mycket nu faktiskt….
Ska försöka stressa ner i Sverige..om jag kan…många projekt och bollar i luften ….

Unknown-1

Ps: Jodå, Omega 3 tar jag redan :-))

kram jess

Det här inlägget postades i Fobi och tokigheter...., Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Vad hände här då ?

  1. I mitt huvud skriver:

    Pratat så där har jag alltid gjort (har även skrivit ett blogginlägg om det), och det kan roa omgivningen oerhört…

    Glöm inte bort att åka till Sverige nu bara! =o)

Kommentera

