Som julafton

mamma kom som tomtemor igår med väskan fylld med gottis:-)
Jag tackar Moster B som läser bloggen flitigt och som rapporterat till mamma vad jag saknade.
Detta kom med i väskan;

IMG_2122

Snusklubbor utan pinne..snushuvud kan vi väl kalla dem….Tefat eller oblatfat med pulver i .
Miniknäcke från Olof Viktors, Plommontomatmarmelad med spansk mandel och tahitivanilj från Olof Viktors.
Saffransskorpor och Tranbärsskorpor med pistagenötter också från Olof Viktors.
Och så det bästa..som jag suttit och längtat och suktat; Kolatriangel från …Olof Viktors. (dock ej med på bilden…snart i min mage)
Bästa Jan Hedhs fantastiska recept, en kolakaka med valhronachoklad och riven mandel. Jisses….den absolut bästa kaka som finns att äta!
Och mamma hade köpt 2 st frusna, virat in dem, transportrat i resväska med kylklampar…
Dessa ska jag avnjuta lååångsamt!!!

Mer info om min gamla arbetsplats Olof Viktors hittar i här;

https://annorlundaunderbara.wordpress.com/2013/06/12/grattis-gamla-arbetsplats-arets-basta-svenska-cafe/

Nu väntar hämtning av tjejerna som haft sin första summerschool day. Vi får se vad de säger….

Kram J

Det här inlägget postades i Kärlek, mat, njutbart, presenter och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Som julafton

  1. Linda skriver:

    Men gud så gott! Snusklubbor är en av mina favvisar! Men var får du tag i dom utan pinne??

    Hoppas det gått bra för tjejerna på summer school, ska bli spännande att höra vad dom tyckte! 🙂

    Kram,
    Linda

  2. Helena skriver:

    Oh no! de där farligt goda trianglarna jag bara älskar!! Njut Jessica och hälsa Gunsan med en kram! Kram kram haha!

  3. stoffisen skriver:

    Åh flygande tefat! I alla dess färger
    ihhh, gott!!

    Kram
    Stoffe

  4. Linda skriver:

    åhhh tack!!! Jag får fixa ngt till dig med 😉
    KRAM!

Kommentera

