Jag är hungrig..hamburgare eller dildo??

Kul grej, har aldrig sett något liknande ever….
Här i hamnen ( Benalmadena) kan man alltså handla ur automat.
3 stycken är uppställda bredvid varandra och jag såg hamburgare/mackor i första, klurade på den 2:a, såg jordnötter/choklad i 3:dje och fick titta i 2:a montern igen….

2013-06-22 21.44.39

2013-06-22 21.44.52
Man kan tydligen stilla sin hunger på många olika sätt !
Hahahaha!!

Kram J

Det här inlägget postades i fun och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Jag är hungrig..hamburgare eller dildo??

  1. A&C skriver:

    Hahahahah! Ett gott skratt, jag hade dött om jag såg det där!

  2. Johan skriver:

    Köpte du en?.. Hamburgare! 🙂

Kommentera

