Endast det bästa till de små liven

Så kom beställningen som jag gjorde förra veckan ;

IMG_2102

Har ju letat runt överallt efter en bra flygbur åt hundarna, de ska resa tillsammans när vi åker till Sverige.
Och jag hittade en på Corté där de inte hade hjulen hemma till buren, visste inte vad de skulle kosta eller vad leveranstiden var…..Jag beställde på nätet och här är den;

IMG_2103

IMG_2108

Stor och rymlig med hjul. Dock så kom de separat så jag får nog flirta lite med grannen Lars och be honom hjälpa mig…för det där begriper jag mig inte på. Får inte ens på säkerhetslåsen på sidorna……

Måtten är 52x52x72 cm. Och maxvikten för hundarna är 18 kilo.
Det klarar vi med goda mått…frågan är bara när Lilleman ska sluta växa….

IMG_2095

Tror att Bolt har växt klart. Cirka 4,3 kilo ligger han på ;

IMG_2097

Sen blev det så klart lite godis och mat också;

IMG_2109

Men egentligen hade vi inte behövt köpa en ny bur…denna tycks ju funka för Bolt i allafall;

IMG_2114

Nöjda blev dem i allafall och nöjd blir jag nog också när hela buren är ihopsatt. Blir lättare att resa med stor hundbur när man kan dra den efter sig som en resväska;-)

Solen kallar.

Kram J

Det här inlägget postades i Husdjur, Resor, Shopping, Spanien och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

