Lite shopping

Det har blivit lite shopping de senaste dagarna.

Den här sköna klänningen fick följa med hem;

Unknown-1

Köpte den, och 2 linnen, på Promod/Plaza Mayor.

Sen dog min datormus och jag fick handla en ny (nej, det var inte batterierna som var slut, den var stendöd);

Unknown-2

Och igår, innan jag och tjejerna var och såg Monsters Inc så köpte jag ett objektiv till, linsskydd, kameraväska och beställde hem ett hårt solskydd istället för det i mjukplast som jag redan har.

IMG_2087

Det är en veckas leveranstid men det gör inget. Flickorna lämnade in sina undervattenskameror för framkallning och det tar också en vecka.

Idag ska jag prova fotografera lite i närheten med det nya objektivet.
Lite sol och pool ska jag nog också hinna med innan sjukgymnasten i eftermiddag.

Vad ska du göra idag ???

//Jess

Det här inlägget postades i lyxfru`?, Mode, Shopping och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

