Grattis gamla arbetsplats; Årets bästa svenska café

http://www.expressen.se/kvp/olof-viktors-blev-arets-basta-svenska-cafe/

Här arbetade jag i en massa år. Fast jag hade kontor i Malmö och inte på Österlen 🙂
När jag läste artikeln blev jag glad, jag vet hur det har kämpats där nere och det gör det säkert fortfarande.
Att hitta på speciella, unika produkter och hålla en enormt hög kvalitet. Utan tillsatser eller konserveringsmedel!
Har ni vägarna förbi i sommar så åk dit! Absolut värt ett besök.

images

Unknown

Hade jag åkt dit hade jag ätit kräftstjärtsmackan, en klassiker.
Därefter hade jag tagit en hemmagjord chailatte och ätit en kolatriangel.
Massa med grejor hade jag haft med mig i påsarna när jag åkt därifrån; plommontomatmarmelad med mandel och tahitivanilj, valhronachokladglassen (det är ingen glass som slår denna!!), handkavlade tunna knäckebröd…ja listan kan bli lång.

Har du kanske redan varit där?
http://www.olofviktors.se

Kram Jess

Det här inlägget postades i mat och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Grattis gamla arbetsplats; Årets bästa svenska café

  1. Ping: Som julafton | Annorlunda Underbara

  2. Ping: Så långt söderut har den nog aldrig varit | Annorlunda Underbara

Kommentera

