Ny mobil?

Mannen säger att nu när jag jobbar med Mac så vill jag snart byta till Iphone…För då kommer ju fotografierna direkt in i computern.
Fast jag vet inte…jag fotograferar inte så himla mycket med mobilen…Ska fundera på saken:-)
Men det verkar till att vara samma sak med Iphone som med Pc/Mac. Att har du en gång haft Iphone så byter du inte tillbaka?
Någon som håller med / har erfarenhet?

Med tanke på hur jag får bygga berg för att kunna ladda min Galaxy så kanske det är dags för ny mobil.
bild

Du ser ju själv, en burk ansiktskräm och sedan en kajalvässare och där, överst, ligger mobilen och laddas..på toaletten….

Kram Jess

Det här inlägget postades i Shopping och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Ny mobil?

  1. Smarttelefonerna med många funktioner kräver ju rätt flitig laddning. Jag använder pc hemma och mac på jobbet. Fotograferar både med telefoner som ska kopplas till pc och till mac, samt med digitala kameror och analoga systemkameror – en salig mix alltså 🙂

Kommentera

