Jag har träffat Mac

Men jag är inte säker på att vi kommer överens…tror inte att personkemin klickar. Det kan vi säkert jobba på men just nu gör Mac mig bara sur och tjurig. Jag har inte längre kontroll och svär mest….(Det var en present från min snälla man, som köpte den i Sverige för jag ville ha svenskt tangentbord)
Har därför tagit upp min gamla PC från skåpet igen…
Pilotfrun har lovat att lära mig, likaså stora tjejen men jag vet inte…
Jag är nog inte känd för att ha gott tålamod precis…

imagesCA8SQMUQ

Min PC skriver de bokstäver på tangentbordet som den tycker passar, den är 3 år gammal och väl använd. Och tung…..det är alltid tungt när jag reser och har PC:n i handbagage.

Nu blev det en MacBook Air, som väger som flugskit typ….ingenting…
Men…nu krävs det att vi kommer ihop oss väl, annars hamnar den i lådan…..

untitled

Har du PC eller Mac?
Har ju fått höra så många gånger att ”när du väl vant dig vid Mac vill man aldrig gå tillbaka till PC”…Vi får väl se vad jag säger i slutänden;-))

/Kram Jess

Det här inlägget postades i Kärlek, lyxfru`? och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Jag har träffat Mac

  1. Petra skriver:

    Jag bytade från Pc till Mac för snart 2 år sedan och det var lite ovant i början men lite vana från iPhone så det ordnade sig snabbt! Nu skulle jag aldrig vända tillbaka, always and forever Mac 🙂

  2. Linda skriver:

    Själv är jag MAC användare, love it!
    När du väl kommit över tröskeln kommer du bli omvänd, trust me❤
    Ge inte upp!
    Xo

  3. Linda skriver:

    Å lyllos dig:) en air är ju hur smidig som helst!! När du väl har lärt dig den kommer du aldrig att vilja byta tillbaka till PC!! Jag fick en Mac book genom jobbet och nu har vi köpt en stationär hemma plus en I pad och jag har bytt telefon till I phone. Superbra:) lycka till med din nya bästis;)
    Linda

  4. margareta schock skriver:

    Mac forever……..

  5. Martina skriver:

    Har en Mac Air på jobbet som jag vid lugna stunder försöker förstå mig på men nää jag gillar att veta vilka kommandon som gör det jag vill ha gjort haha

Kommentera

