En helt vanlig dag

Det är tisdag och då är det marknad i Fuengirola.
Mest frukt & grönt, men även kläder etc.
Blev 11 avokados för 2 Euro, 1 kg körsbär för 1 Euro och lite annat smått och gott.
Därefter for jag och mannen till Bauhaus……pest och pina om du frågar mig.
För att göra det jämlika så blev det shopping därefter; 2 par nya baggybyxor från Desigual till mig (olivgröna och svarta), en t-shirt till mannen.

Dock inte så här illgröna som bilden visar;

187238_1_2_33

Sen har huset städats och städats…urtråååkigt…..verkligen.
Jag har försökt putsa vissa fönster, sprungit runt med sprayflaskan på alla toaletterna, ett dundermedel som tar bort alla kalkfläckar i duschen, runt kran/vask. Alltid skönt när man städat klart,men det blir inte förräns imorgon.

Nu orkar jag inte mer för idag, ska ta en Formula Shake och en kopp te och bara njuta av att jag fortfarande kan gå i linne och trosor trots klockan snart närmar sig 21:00 🙂

Kram Jess

Det här inlägget postades i Mode och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

