Jag spricker av stolthet

Underbara stortjejen Casandra har fått upp 2 nya låtar , covers, på YouTube.
Jag vet vilken av hennes 3 låtar som är min absoluta favoritlåt, då jag blundar, njuter och fullständigt stänger ute alla andra ljud ❤
Gå gärna in och lyssna och dela, dela gärna på bloggar/facebook etc .
Som hon brinner för detta, sången:-)

fina c

Under bilderna till videosen står det i höger nederkant ; YouTube.
Tryck där så kommer ni vidare 🙂

Kram Jess

Det här inlägget postades i Kärlek och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Jag spricker av stolthet

  1. Helena skriver:

    WOW!!! Mållös! So talented hon är!!!

  2. jessica skriver:

    Hon är jätte duktig!

Kommentera

