Uppfräschning

Har börjat packa upp sommarkläderna som jag har här nere.
(Resten av min garderob är i kartonger hemma hos syrran).

Ingenting får plats. Nu vill jag egentligen inte alls packa undan mina jeans då jag ÄLSKAR att gå i jeans.Men när det är 32 grader ute…då är det inget skönt med brallor…..

Så om jag packar undan jeansen och lite tjocktröjor så kanske jag kan få plats med lite mer plagg i garderoben;-)
För idagsläget ligger allt som inte får plats ovanpå sängen och varje kväll flyttar jag ner det bredvid och på morgonen är det på sängen igen….jättekul….

Därför handlar jag numera bara lite mindre plagg.
Detta blev spontanköpt på Corté Ingles.

bikinis

Djurmönstrad twistbikini (överdel). Ja byxan kan man väl säkert också twista, dvs sätta bak och fram…inget att rekommendera dock….
En klarturkos bikini och slutligen en svart liten ”göm-mina-smilgropar-i-gumpen” kjol.

Jag är redo för solen, insmord i Herbalifes spf 15 så klart!!!

solkräm
Vad gör du idag??

Kram Jess

Det här inlägget postades i Herbalife-må bra, njutbart, Spanien och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Uppfräschning

  1. Linda skriver:

    Härligt!
    Själv har jag precis landat i sthlm, Arlanda…imorgon vidare till Moskva!
    Ha så härligt i solen!
    Kram,
    Linda

    • tiajajja skriver:

      Söta vän, vet du i vilket land du befinner dig i när du vaknar imorgon,-)) Kram

      • Linda skriver:

        Haha, ja det är inte alltid lätt. I tullen när dom frågar var jag flugit in från får jag mig alltid en tankeställare ”var var det nu igen…” 🙂 haha

        Kram!

Kommentera

