En schizofren önskelista

Jag har en favoritsida på nätet där jag ofta botaniserar runt och ”fönstershoppar”. (www.westwing.es)
Jag märkte tydligt när jag valde ut lite småbilder från vad jag tycker om, att min stil inte infunnit sig. Samtidigt som jag vill ha shabby chic så vill jag ha ultramodernt, färgglatt men svart och vitt…Ja ni ser ju själv;

DE-HU296WW45STMDE-1-catalog

DE-HU296WW90SRTDE-1-catalog

DE-HU296WW93SRQDE-1-catalog

DE-IM027WW25SYCDE-1-catalog

DE-IM027WW48SXFDE-1-catalog

ES-AR644WW33QOGES-1-catalog

ES-BI765WW78QMNES-1-catalog

ES-FA584WW95QPSES-1-catalog

ES-SA196WW82MAZES-1-catalog

ES-SU606WW62QNDES-1-catalog

ES-SU606WW71QMUES-1-catalog

ES-VI073WW80OGTES-1-catalog

PL-PT234WW34KMNPL-1-catalog

PL-PT234WW35KMMPL-1-catalog

PL-PT234WW36KMLPL-1-catalog

PL-PT234WW37KMKPL-1-catalog

Tror jag får bestämma mig för vilket som är jag..eller så kör jag en blandning på allt…lite så som jag är; lagom rörig ;-))

Vilken stil har du och hur blandar du?

Kram Jess

alla bilder lånade från Westwing.es

Det här inlägget postades i Jag drömmer, njutbart, presenter, Shopping och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till En schizofren önskelista

  1. pilotfrun skriver:

    Var det dit jag hade fått inbjudan? Får nog köra Google translate;)
    Kram

Kommentera

