Lånad kärlek

I helgen (lördag-söndag) hade vi helt plötsligt fått tillökning.
En liten flicka flyttade in. Hon är 6 år och dotter till Pilotfrun.
Pigg liten tjej, med 10000 frågor, kluriga tankar och bubblande energi och så skratt som kommer hela vägen från tårna och upp.

Jag saknar mina små fisungar hemifrån, så mycket att det gör ont..fruktansvärt ont i hjärta.
Att då få låna en sån här liten pärla hela lördagen och söndagen fyllde på mitt hjärta lite. Jag fick en varm hand i min, en fråga; Varför är denna familjen så himla knaaaasig;-),det blev många skratt och en mysig liten flickkropp som sökte värme. Det kliades på ryggen, vi mös i solen.

en lånad tjej

Underbart med lånade barn. För även om 6 år inte är bebis så är det ändå en stor skillnad mot våra barn. Och jag märker ju hur bekväm jag blivit.
Så lånad liten kärlek passar mig så bra, så bra ❤

Om ni undrar; ja , hennes mamma är lika vacker och färgerna kommer nog från pappan. Pilotfrun hittar ni här; www.pilotfrun.se

Det här inlägget postades i Kärlek och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Lånad kärlek

  1. pilotfrun skriver:

    Du är ju för söt du! Vilken fin bild!!! Den lilla sötsnäckan har redan börjat prata om ”nästa gång” ❤ Hon hade en toppenhelg hos er "mysfamiljen"!!!
    Kramar

Kommentera

