Gottesugen deluxe!!

Åh vad jag är sugen på choklad…chips…chokladmousse, cola light….
Och då hittade jag dessa 2 bilderna som jag tagit och nu blev det ju inte bättre;)
Det är alltid en kaffe eller ett glasrosé som får göra sällskap med min ständiga cola light.Och vet man inte vad man ska ha, tja då får man väl beställa in 2 stycken olika och smaka sig fram;
gott 1

Såå svårt att hitta maränger här nere, de har inga i lösvikt/påsar som vi har.
Kan längta ihjäl mig efter en stor portion marängsuiss.
Detta är den spanska versionen;
gott 2

Tror jag får baka maränger själv…..?

Vilken är din favoritefterrätt ??

Kram Jess

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Gottesugen deluxe!!

  1. stoffisen skriver:

    Åh give it to me!
    Jag var så förvånad att jag var på affären utan att köpa gotta igår. Hur kommer det sig? Det har aldrig hänt förr… Haha 😀

    Kram snygging
    Stoffe

Kommentera

