Pianofingrar

Jag brukar få höra att jag har långa, smala fingrar. Typ pianofingrar.
Men..när inte ens jag kan greppa en kaffekopps öra, då undrar jag;
Har mina fingrar växt eller är det hålet i örat som krympt????

2013-04-18 11.55.16affekopp

Undrar hur de tänkte när de tillverkade hålet….”Oh vi hade behövt göra det större men det kostar mer med större hål…”

Obekväm kopp i allafall !

/Jess

Det här inlägget postades i fun och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Pianofingrar

  1. mickan skriver:

    hmm. någon har haft dålig hålkänsla. lite trångt. kramkram

  2. Marlene skriver:

    Men den är snygg!

Kommentera

