Impulsköp av Suecos

kan betyda ; Impulsköp av svenskar.
Just träskor/tofflor heter Suecos här i Spanien och Suecos betyder , översatt till svenska; svenskar. Hänger ni med?
Dessa köpte jag idag, bara för att de var fula;

bild gyllene skor

Jag var inne på Zara Home och köpte nytt doftljus och ny handtvål i serien Zara Home/Dark Amber. Luktar hur gott som helst.

zara home 1

Nu när molnen ligger toktunga över Fuengirola så är ljuset tänt, chokladen ligger bredvid datorn, jag lägger orders till nya Herbalifekunder och mina nya Suecos är avsparkade.

Imorgon hoppa jag på lite värme då Bolt behöver tvättas.
Vet ni vad som händer om man har en liten blöt hund, ny röd handduk……
Jag visar imorgon….han skulle kunna vara släkt med Dame Edna eller med Babsan 😉

images

imagesCA83G3F0

Kram Jess

Det här inlägget postades i Mode, njutbart, Shopping och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Impulsköp av Suecos

  1. Sanna skriver:

    Hej !

    Sugen på ett par gratis skor ?

    Som du dessutom får välja helt själva….kolla in här:

    http://moonzanna.se/2013/may/vinn-dina-dromskor-2.html#comment

  2. stoffisen skriver:

    Åh, det var ett bra impulsköp tycker jag.
    Hehe, du är för rolig Jessie!

    Kram
    Stoffe

  3. pilotfrun skriver:

    Åhhh, Zara home! Jag hänger där nästan var och varannan dag;) Ja, vilket tråkväder det är. Så otroligt oinspirerande! Men choklad vid datorn låter mysigt!!! Själv lyckas jag glömma att köpa tändstickor varje gång jag är och handlar så mina ljus står här, utan någon eld.
    Kram och sov gott!

    • tiajajja skriver:

      Haha, du e kul. Då varar ju ljusen längre 😉
      Idag är det bättre, tror t o m man kan få en liten bränna idag. Kram vännen, ses i em

Kommentera

