Det är tråkigt

väder just nu. Helst hade jag velat ligga ute och sola, fått en liten snygg sommarbränna men molnen är svarta och tunga, regnet trillar titt som tätt.
Det blåser så man tror huset ska lyfta från berget och hamna i Afrika.
Tvätten får torka inomhus och gör att huset ser ut som ”kom och hjälp mig dööö”.

Har precis sovit middag i 2 timmar, en av de bästa sakerna man kan göra när man är ”Ama de Casa”, dvs hemmafru.
Troligtvis kan jag inte somna ikväll men den smällen får jag ta då.

Då kan huvudet kännas så här;

284021_524246960967333_1098985834_n

Tror inte att det bara är personer med ADHD som kan ha dessa problemet, ta skämtet med en nypa salt. Men alla har säkert upplevt känslan av att vara jättetrött men huvudet bombas med tankar och idéer;-)

Ska faktiskt strax jobba lite, dags för kundbesök.
En svenska som bor på kusten och som ska köra igång med Herbalife – spännande!
Sen blir det en lugn hemmakväll i blåstens tecken.

Vad gör du ??
Kram Jess

Det här inlägget postades i Herbalife-må bra och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Det är tråkigt

  1. stoffisen skriver:

    vad jag gör.
    Väntar på ”D” att han ska komma. Hit alltså haha
    Skriver på min bok och förundras varför jag omedvetet har tagit semester från bloggandet 😀

    Kram
    Stoffe

Kommentera

