När man är periodare

Jag är en periodare. Antingen eller liksom.
Nu är jag ”on” och kan notera att mitt förråd börjar sina.
Där finns lite blandat kvar men ingen jag är sugen på just nu.

Så igår beställde jag, från Sverige, 24 st böcker.
Ska bli helt underbart att frossa är de kommer ner hit :-))

untitled

Dessa blev det, någon du känner igen ?

Barnflickan

Det är så logiskt alla fattar utom du

Du glömde säga hej då

Döda talar inte

Flaskpost från P

Flyga högt

Glasklart

Glöm mig inte

Hela havet stormar

I skydd av skuggorna

Innan jag somnar

Journal 64

Kvinnan i rummet

Laglöst land

Möt mig i Estepona

Nio drakar

När skönheten kom till Bro

Paradisoffer

Pythians anvisningar

Sanningen om Alice

Skendöd

Skuggsida

Till offer åt Molok

Tänk på ett tal

Hur är du när det kommer till att läsa? Är du alltid sugen på att lägga dig med en bok? Läser du varje kväll? Betar du av någon särskild författare i taget eller blandar du friskt??
Ska bli spännande och se hur många av ovanstående som jag redan har läst och äger.
När jag har läst en bok lägger jag , och mitt minne, den åt sidan.
Jag minns sällan vad boken handlade om, inte vad författaren heter etc.
Därför har det hänt, mer än en gång, att jag köpt samma bok flera gånger….

Kram J

Ps: Svärmor har sms:at. Jag har tydligen redan vissa böcker hemma..och har läst dem…….Svärmor har koll på mig ;-)) Tack Siv ❤

Det här inlägget postades i njutbart och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till När man är periodare

  1. stoffisen skriver:

    Åh jag lnskar att jag tyckte om att läsa
    Det verkar så rofyllt, men jag har myror i brallorna.. Tyvärr…

    Kram
    Stiffe

    • tiajajja skriver:

      Åh det är underbart..när perioderna faller in. Jag måste vara i rätt läge för att orka läsa. Orkar jag inte så blir det värdelösa spel på ipaden istället:-) kram J

Kommentera

