Att utveckla ett tålamod

är inte lätt…det är sjukt svårt….mycket svår för mig den som har kontrollbehov.

Igår kom äntligen teknikern till vattentanken/varmvattenberedaren.
Yes tänkte jag…en varm dusch..utan att göra bort sig ….springa halvnaken i korridorerna.

Ge mig varmvatten

Ge mig varmvatten

Han tittade på tanken och sa; hmmm……vatten/kondens/inte bra/mutter mutter/….

Jäpp sa han, jag beställer en reservdel. Skriv under här……
Och reservdelen kommer eventuellt onsdag/torsdag så kanske på fredag kan jag komma och installera den
….Jättekul……SKITroligt verkligen!!

En vän till oss sa; Det är inte kallt, det är bara en inställning.
Efter att precis tagit en jäkligt rekordsnabb skrevdusch så kan jag konstatera att; det är kallt och nej, det är ingen inställning..det är ett faktum…jag dog lite när jag duschade….

Jag tror nästan att jag börjar utveckla ett uns av tålamod……

untitled

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Att utveckla ett tålamod

  1. Ia skriver:

    Kom hit här.. Jag har jättemycket varmvatten till dig! 💗

  2. Åsa skriver:

    Åhh, har du ingen granne du kan terra? eller ngn vän?
    Hualigen..man blir galen av att vänta…å så vänta…å lite till..
    hoppas verkligen reservdelen kommer och att han kommer och att det sen funkar 🙂
    Kram Åsa

Kommentera

