Kellogg´s – jag begär en reklamation !!!

Efter mitt fiasko på tennisklubben så drog jag vidare och skulle handla.
Då jag kom ner i parkeingsgaraget var det tomt..ett stort parkeringsgaraget helt öde. Jag rattade in i en stor ruta och precis när jag skulle stänga motorn förstod jag att jag stod på handikapprutan. Där var 6 stycken avsedda för handikappade.

Och jag….kunde inte stå kvar. Inte för att jag tror att det skulle komma 6 stycken bilar med handikappskort i rutan….nej, jag kände bara att det var ju jättefel…..Sååå jag flyttade bilen.

När jag kör ner i ett helt tomt garage får jag beslutsångest…vart 17 ska jag ställa mig?? Jag gjorde några svängar extra för att sedan hitta min plats.
Rattade, såg till att jag var innanför linjerna och gick för att handla.
När jag kom ner …ja va fn, då blev jag lite lite rädd för mig själv igen men sen virrade jag bara på huvudet och tänkte; en typisk Jessica-grej 🙂
Jag hörde syrrans röst i huvudet; Ingen är förvånad, haha

Så här stod min bil (nej, jag har inte kört in i stolpen)

bild 1a

MITT I GÅNGEN HAR JAG JU PARKERAT

I gången där man ska kunna köra runt/ut..inte parkera.
Jag borde kanske stått lite längre fram…typ där linjerna finns??

bild 1

Tror jag får ringa till Kellogg´s och reklamera mitt körkort.
Uppenbarligen ingick inte parkering i det jag fick med i paketet 😉

kram Jess
(bra på mycket men inte på fickparkering)

Det här inlägget postades i Fobi och tokigheter.... och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Kellogg´s – jag begär en reklamation !!!

  1. Martina skriver:

    Hahah underbart!

  2. Jennymf skriver:

    Underbart..där skulle man varit med! Hade nog kissat på mig……:)

  3. Jennymf skriver:

    Förresten nu har man väntat på C låt i en evighet, när kommer den? Kan hon inte Youtuba den?

  4. Lina skriver:

    Haha, underbar parkering 🙂

  5. Åsa skriver:

    *asg* du e ju för härlig!
    Kramar Åsa

  6. Syltis skriver:

    hahahah det ska vara du till det!!! :)))

Kommentera

