God morgon världen/stålugg

Idag, lördag,är det tennisklubben som gäller. Som vanligt.
Vår varmvattenberedare har ju varit trasig sedan tisdags (jag lyckades sno det sista varma vattnet i onsdags), vi har plankat in på tennisklubben för att duscha.
Och så blir det även idag;-)
Ringde försäkringsbolaget (har ringt 3 ggr) och till sist förklarar de att det anses inte akut utan går ut som vanlig felanmälan till rörmokaren.
Förhoppningsvis ringer han och bokar tid på måndag…MañanaLandet lixom.

Var hos frissan igår och färgade håret mörkare.
Det roliga är att bilden ljuger. Mitt hår ser ljusare ut på efterbilden men det är alltså inte det 😉

Före:
aaa

Efter (med statisk lugg) ;

frissan

Och ikväll kommer mannen tillbaka från Milano. Vi får väl se om där blev något litet till mig och tjejerna 😉

Vad ska du hitta på idag ??

kram Jess

Det här inlägget postades i Spanien och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till God morgon världen/stålugg

  1. Tanja skriver:

    Gillar din header=)

    • tiajajja skriver:

      Tack Tanja. Jag älslar mina ”små” buddha bebisar. De ser mindre ut på bilden än vad de egentligen är. De är nog i allafall 22-23 cm höga 🙂

  2. stoffisen skriver:

    Fina, vackra Jess!!
    Hot mama 😀

    Hoppas att du får en Magisk dag ❤

    Kram
    Stoffe

  3. pilotfrun skriver:

    Snygging! Nästa gång följer jag med dig. Jag behöver slingor. NU. Helst igår. Hela jag behöver lite omtanke nu när vi snart går ner lite i varv:))) Packandet och fixandet fortsätter. Sen ramlade mannen ner från stegen så han kommer inte iväg ikväll. Sitter på röntgen och inväntar domen.
    Ha en fin kväll!
    Kram

    • tiajajja skriver:

      Du får komma med mig till frissan;-) Går var 7:de vecka här nere ( gick var 5:te hemma i Sverige). Och vad gjorde mannen på stegen?? Har du inte sagt att lite äldre män ska helst bli på marken;-)) Hehe. hoppas allt är ok med K.
      Kram J

Kommentera

