Idag älskar jag dig nog lite mindre

än jag gjorde igår…Idag är det 3dje dagen som vi är utan varmvatten.
Kan ju ha att göra med att varmvattenberedaren är i sönder och att det var helgdag igår = inga servicegubbar ute. Måtte de komma idag, det är kallt att kattatvätta sig…brr…..Och svårt att få upp bakdelen i vasken liksom…..

Mannen drar till Milano med svärmor/svärfar och svåger. åh jag är grön av avund. Men någon måste ju ta hand om hundar och barn.
Då skickar mannen denna bilden till mig;

GetAttachment

Jag förstår inte förräns jag rätar upp bilden i rätt läge;

GetAttachment

Ett badkar, i Milano , med troligtvis varmt och skönt vatten….Jag som älskar att bada.. Mannen, att du nu går omkring i Milan med bara strumpor och kalsonger det är lika gott….För jag tror bestämt att jag älskar dig liiite mindre idag än vad jag gjorde igår ;)) Må du bränna röven när du sjunker ner i badet.

untitled

Puss /frugan

Ps till mannen; Tack för du INTE bytte lampa inne på toaletten. Det är ff lika härligt att försöka kissa i mörker…….Jag kan själv men får inte……

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till Idag älskar jag dig nog lite mindre

  1. esterii skriver:

    Snäll bild han skickar, men hämnden är ju ljuv:)

  2. Läste precis sidan om dig. På bilden med din syster är du grymt lik skådespelerskan Natasha Richardson!

    http://nat.blogg.se

    • tiajajja skriver:

      Ah..jag var tvungen att googla henne först, men sen kom jag ihåg. Tack säger jag då jag tyckte (och tycker) fortfarande att hon är vacker!

  3. Mikaela skriver:

    Fin blogg! Vill du göra bloglovin byte? 🙂

  4. inredningsvis.se skriver:

    haha den apans ass var inte att leka med:)

    Om du vill ha ett gott brödrecept kan du kika in till mig:)

    Jag önskar en härlig helg

    LOVE Maria

  5. Sara skriver:

    Vad menas med ”Jag kan själv men får inte”? Vem förbjuder dig att byta glödlampa?

    • tiajajja skriver:

      Att jag i normala fall själv byter både lampor och proppar. Men detta uttaget lever ett eget liv och förra gången fick mannen sig en rejäl stöt. Av omtanke så vill han inte låta mig åka på en elektrisk kyss utan fixade det själv 😉 Och allt är fixat nu så vid nästa tillfälle kan jag även byta denna lampan

Kommentera

