När Lillan spelar spratt

Om man känner till Lillan i vår familj så vet man att här är det bus som gäller. Och när jag gick in på toaletten hittade jag först det här;

gladpack

Då tänkte jag inget mer än….att där låg skit på vasken typ.
Men när jag såg toalettluktegotten på golvet och hittade detta i hörnan….

på toa

då började jag fundera och kallade på henne.
Hon skulle gjort bus med att spänna gladpack/plastfolie på toaletten.
Man lyfter på locket och ringen, hårdspänner folie över hela toaletthålet och sedan fäller man ner locket igen. Vilket kan resultera till att nästa som kommer inte får ner sina behov i toalettstolen utan det läggs på folie. ,. ,. Jättekul. Undrar om hon hade städat upp efter mig också;-)))

Skitunge!
Kram J

Det här inlägget postades i Fobi och tokigheter.... och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till När Lillan spelar spratt

  1. Ola skriver:

    Kan hon brås på mor sin ????? 😉

  2. Åsa skriver:

    hahhah usch…ingen kul surprise det där 😀
    Kram Åsa

  3. esterii skriver:

    Skitungar de kan de:) Kikar vidare ämnar ett spår och hoppas du en vacker dag vill göra detsamma:)

Kommentera

