När man inte trodde

det kunde bli värre, efter en vecka fylld med hundmat i ansiktet, hundbajs och utskällningar så blev den värre….

Man kan säga att jag nästan snubblade på mållinjen…

Var ute med hundarna och plockade upp efter den ena, som vanligt!
Men…påse var inte helt försluten och jag kan säga…att det inte alls vart mysigt med bajs på hela högra lillfingret…..

Som tur är gick vi förbi vår lilla restaurang här uppe på berget så jag kunde gå in och tvätta av mig…
Nästa vecka måste ju fan bara bli min !!! Utan bajs på fingret, hundmat i ansiktet och bajs mellan tårna….!!

untitled

God kväll!

Kram Jess

Det här inlägget postades i Fobi och tokigheter...., Husdjur och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till När man inte trodde

  1. Emelie skriver:

    Haha håller tummarna för det din stackare!

Kommentera

