Ett paket kommer lastat..med kärlek

och snask;-)

250 spänn i porto för att skicka ner En smak av Sverige till mig.
Jag, som tydligen är en bajsprutt..
Må så vara, det är jag gärna, bara jag får avnjuta godiset som syrran skickat ner. Jisses så gott och så väl hon känner mig:-)
Allt satt som en smäck, mums !!
swyskonkärlek
Tack bästa AnalSyster, Ailooooo U 2 🙂

Kärlek/

Jess

Det här inlägget postades i Kärlek och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Ett paket kommer lastat..med kärlek

  1. Ia skriver:

    Alltid finaste Yster!
    Aiilooo u forever! 💕💕
    Puss

  2. Helena skriver:

    Anna- trodde det var min egen syrra som skrivit- du & min syrra har i princip exakt samma stil när ni skriver! Gud så läskigt!!haha!

  3. Emelie skriver:

    Kan tänka mig att det smakade gott 🙂 Haha en hel fryspåse ufo:sar ju 🙂

Kommentera

