Grym tävling med ”vill-ha-priser”

Idag är det lördag och som vanligt innebar det besök på tennisbanan.
Mannen provkörde paddel med några vänner, jag hade fullt upp med annat;

jag och dogsen

Efter att stora tjejen spelat tennis (lillan har nageltrång) så for vi hem till en kompis och käkade lunch. Mannen sattes i arbete med både borrmaskin och vattenpass (=ögonmått).

Resten av kvällen blir lugn, vinet är öppnat och mannen har väl somnat i solstolen. Jag vill bara titta in lite och be er gå in på min vän Stoffisens sida. Han har en fantstisk tävling med grymma designer produkter att kamma hem. Hade passat bra hemma hos mig.

Tävlingen hittar ni här;

http://stoffisen.com/2013/04/20/tavla-om-designprodukter-till-ett-varde-av-744-kr/

Hoppas ni får en härlig lördagkväll.

Kram vänner

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Grym tävling med ”vill-ha-priser”

  1. stoffisen skriver:

    Vad gullig du är min lilla stalker 😉
    Var med och tävla du också.

    Btw; du är så vacker!

    Kram
    Stoffe

    • tiajajja skriver:

      Åh tack fina du. Det är ju en skitbra tävling…jag kan dock inte svaret..får kanske googla lite;-))
      Vacker…nja…snarare trött zzzzz…..
      Kram J

Kommentera

