Det är dags igen..att lufta ollonet

Mina vänner, är ni gamla följare här på bloggen så vet ni hur det står ut med ollonet. Mitt alltså. Hur det hela började. Är ni nya kan ni klicka in på del 1:

https://annorlundaunderbara.wordpress.com/2012/01/27/ett-sargat-ollon/
imagesCABJ2PGM

Efter del 1 så kommer logiskt sett del 2; Lever det sargade ollonet, https://annorlundaunderbara.wordpress.com/2012/09/21/lever-det-sargade-ollonet/

Detta kan bli en livslång uppföljning känner jag.
Nu är värmen här, det blir dags för öppna skor och ollonet bör således väckas , borstas av, slipas ner och fixas till.
Har bokat tid för pedikyr på tisdag, rejält fixning. Och därefter blir det till att bygga naglarna.
imagesCATI7SOU

Sen..sen är sommaren välkommen.

Kram Jess

Det här inlägget postades i fun, lyxfru`?, njutbart, Skönhet och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Det är dags igen..att lufta ollonet

  1. Helena skriver:

    Hahaa du är för härlig! Så solbränd & fräsch du ser ut- jag blir alldeles avis! Lycka till, tror ”ollonet” längtar ut i det fria nu när värmen pockar på, :))

    Kram till dig

  2. stoffisen skriver:

    Äh men FY!!
    Jag dog när jag tryckte på länken till förra inlägget. Ska bara kräkas snart tillbaka haha!!

    Tur att den är snäll nu då så att vi får se en nagel 😉

    Kram
    Stoffe

  3. Men å, jag ångrar nästan att jag kollade på bilden av ”ollonet”! (Den karln som sa att det såg ut som ett ollon borde nog söka läkare…).
    Hur f*n klarade du av att dra bort nageln?? AAAAAAJJJJJ!!

    • tiajajja skriver:

      Alltså,,jaaaa..jag undrar också hur den killens ollon såg ut…….Att dra av nageln….tja..jag kände det som att jag inte hade något val. Min svåger ville ju borra hål i den och tömma den på blod….lät bättre att bara dra……..Kram J

Kommentera

