Så enkelt, näringsrikt och gott!!

Nu när det börjar bli varmare kan det vara svårt att få i sig mat.Jag tänker främst på äldre människor som inte har orken att äta.
Man tappar aptiten. Glöm då inte bort att Herbalifes Formula 1 kan vara till hjälp;

0141_FI_SW_Vanilla_Square_400px

Du dricker din frukost, mellis eller lunch. Det mättar och ger dig både näring och energi. Och har du stressiga morgnar så tar detta cirka 25 sekunder. That´s it.
Jag äter till exempel aldrig frukost, jag tar Formula 1.
Med chokladsmak då jag är en sucker för allt med choklad.
Därtill tar jag även Fiber-& örttabletter,vitaminer, Omega-3, N-R-G (ger min energi en extra kick).

Dagens lunch idag bestod av Herbalifes Formula 1 Vaniljsmak, 2 1/2 dl lättmjöl och en näve färska jordgubbar. Enkelt, gott och näringsrikt.
534039_10151379466588144_1047027028_n

Under dagen dricker jag Aloe Vera utspätt i vatten. Med mangosmak.
untitled

Annars dricker jag aldrig vatten!
Den innehåller 40 % aloe vera-juice från aloe vera-bladet
• Innehåller inget tillsatt socker och har låg kalorihalt.
• Tillsätt Herbal Aloe Concentrate till vatten så får du en dryck med lugnande och uppfriskande smak som kan stimulera dig att dricka mer vatten såatt du når det nödvändiga vätskeintaget på 2-2,5liter per dag

Den är en storförbrukare här hemma av alla i familjen.
Senas jag var på tjejmiddag gjorde jag välkomstdycken;

Sprite, Aloe Vera Mangosmak från Herbalife och lite vodka. Farligt god;-)

Många tror fortfarande att Herbalifes produkter endast är för de som vill påverka sin vikt, så är det absolut inte.
Surfa in på http://www.herbalife.se
Frågor, beställningar etc mailar ni till mig;
jess_herbalife@hotmail.se

Och glöm inte bort att dricka vatten!! (med Mangosmak så klart)

/Jess

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Så enkelt, näringsrikt och gott!!

  1. Elsa skriver:

    Du är så duktig 🙂
    Man skulle kanske ta tag i sitt liv och köra en omgång med Herbalife.
    Hur är konsistensen på shaken?

    • tiajajja skriver:

      Tackar 🙂 Jaa, ta tag i livet, må bra. Det är aldrig för sent och det ska inte vara jobbigt!! Konsistensen är superbra, jag är oerhört känslig men detta funkar utmärkt! Prova!!

  2. Kenneth skriver:

    ska kolla upp det där ska ju mag operas mot mit bråck o får bara äta flytande ett tag

  3. Åsa skriver:

    Ooh, men varför gör man det om det inte är för vikten?
    För mig känns det kemiskt att inta ngt i pulverform och jag föredrar att äta riktig mat som är tillagad med omsorg. Hellre lagom portion fräsch och nyttig mat än pulver och bra med motion.
    Jag provade att äta typ GI och ta en nutrilett till middag…det gjorde mig deprimerad, vet inte om det var båda i samspel, eller att jag inte fick i mig tillräckligt. Å behöver vi alla dessa tillskott i piller verkligen?

    Menar nu inget illa mot dig, utan bara undrar varför man lever så. Jag kan förstå en detox kur under en kort tid, men inte pulver och piller som livsstil…
    Hoppas du förstår hur jag tänker…gillar din blogg och ditt sätt att skriva.
    Kramar Åsa

    • tiajajja skriver:

      Det finns även proteinpulver, hydrate med mera. Hela H24 är till för de som tränar, och detta är då inte viktrelaterat. Jag har inte orken, tiden eller kunskapen om att sätta ihop en komplett matcirkel och jag vill vara säker på att jag får i mig rätt vad gäller vitaminer, fibrer etc. Herbalife är ett fantastiskt bra alternativ till oss som inte riktigt kan eller klarar av det på egen hand. Kram 😉

  4. Åsa skriver:

    Ah okej 🙂 då förstår jag 🙂
    Kramar Åsa

Kommentera

