Segstartad

Åh..så segt det kan vara. Och så sjukt skönt att sova…
Släckte vid midnatt igår och har vaknat till 2 gånger nu på morgonen när barnen kom upp och ville något. Sen somnade jag om då mannen tog dem till skolan och sedan stack och tränad.
Då brukar jag sätta larmet på ringning vid 10-tiden. Men , hundarna har nog småtuggat på min mobilladdare och jag har ingen laddad mobbe….
Då vaknar jag 11.40…….shit, halva dagen har ju typ försvunnit.
Gäller att vara extra aktiv resten av tiden, eller ;-))

IMG-20130412-WA0003

IMG-20130412-WA0004

IMG-20130412-WA0005

IMG-20130412-WA0006

IMG-20130412-WA0007

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Segstartad

  1. Även ofrivilliga sovmornar kan vara skönt ibland även om man vaknar i halv panik 🙂

  2. stoffisen skriver:

    Thats my girl! 😉

    Kram
    Stoffe

  3. Kenneth skriver:

    har du för lite att göra eller? 🙂

Kommentera

