För varmt för jeans:-)

Har haft mkt att göra, det har varit besök hos div människor, butiker, kör överallt känns det som.
Och varmt har det blivit, nu får jag nog snart lägga alla mina jeans på hyllan, fram tills oktober i allafall.
Hur ska det gå? Älskar mina Pleasejeans ju…….

bild

Tjejmiddag ikväll. Om gästerna är lika tokiga som min väninna (som är värdinna) så blir det en helgalen kväll:-) Vi får väl se hur jag mår imorgon. Ha en trevlig fredagkväll.

Kram Jess

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till För varmt för jeans:-)

  1. stoffisen skriver:

    I know what you m!
    Jag har också favoritplagg som jag vill använda men sommaren slår allt! Det är mao värt det 😉

    Kram till mrs osynlig nu för tiden 😉
    Stoffe

Kommentera

