Nöjda kunder

återvänder. Det är bästa beviset på att det du gör, står för och tror på, ger resultat. Det är Linda/Usa som lägger upp följande order från mig;

http://lindasworldblog.wordpress.com/2013/04/02/another-delivery-of-herbalife/

Titta in och se vilka som är hennes favoriter…det syns tydligt:-)
Med i försändelsen var även bodylotion från Herbalife med spf 15.
Jag har bett Linda om kommentar på denna då hon är väldigt aktiv tennisspelerska.
(ska be henne titta över de fantastiska H24 Sportprodukterna också)
Och bor man i varma Usa gäller det ju att verkligen inte glömma bort att smörja sig.
Jag har givetvis själv en egen men har inte hunnit packa upp min
senaste leverans:-)
3 stora kartonger med härligheter står och väntar på att bli uppackade!

0023 FloralFibre UK Targeted Nutrition

Så många tror att Herbalife står för endast viktminskning.
Mer fel än så kan man inte ha. Herbalife är en livsstil, ett välmående, en tanke på sin kropp, både till det yttre och det inre.
Mer info finns på http://www.herbalife.se

Och som vanligt, frågor eller liknande mailar ni till mig;
jess_herbalife@hotmail.se

Kram Jess
Supervisor at Herbalife

Det här inlägget postades i Herbalife-må bra och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Nöjda kunder

  1. Linda skriver:

    Tack Jess! Jag ska prova spf bodylotion och återkomma till dig, har inte kommit så långt än 😉
    stor kram!
    Linda

Kommentera

