Bästa påskpresenten

är på ingående 😉 Ska strax åka och hämta upp på flygplatsen. Vem tror du är det som kommer ??

imagesCAUC9Y7F

Annars blir det som vanligt en lördag; tennis på El Higueron.
Idag ska jag prova på deras nagelbyggare där , återkommer med vad jag tycker.
Som ni vet så har det varit svårt att hitta en bra nagelbyggare här nere, i gele.
De flesta blandar gele med akryl eller kör bara i akryl. Och det trillar av mina naglar inom 2-3 dagar.
Barnen bråkar och vinden snor snart alla uthängda kläder..Men vad gör väl det…
Det är lördag och min bästa påskpresent väntar på mig ❤

Kram Jess

Det här inlägget postades i Kärlek och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Bästa påskpresenten

  1. stoffisen skriver:

    Åh vad underbart!
    Så mysig påsk vackra du kommer att få.

    Kram
    Stoffe

Kommentera

