Kläder till hundar ?

Stora tjejen kom hem och hade handlat en militärjacka till Blixten.
Den var styv och när hon satt ner honom på golvet så trillade han sidleds direkt 😉

blixten militär

puss

busen

Jag tycker inte hundar är något man spökar ut, köper diverse kostymer eller liknande till. Vi har köpt vars en stickad kroppsstrumpa till dem som de har när det är kallt och rått. Inga snygga trendsaker utan praktiska, värmande.

Tror inte att Blixten kommer att vilja ha sin nya militärjacka ;-))

Det här inlägget postades i Husdjur och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Kläder till hundar ?

  1. stoffisen skriver:

    Haha vad söt han är.
    Nej jag håller med. Människor ska vara trendoga inte hundar 😉

    Kram
    Stoffe

  2. pilotfrun skriver:

    Haha, jag tror jag dör!!!! Påminner mig om när Alba klädde på katten nattlinne en kväll….
    Kram och sov gott!

  3. Erika skriver:

    Åh, så söt, Kan se framför mig när han välter. Kommer kanske inte bli hans favorit outfit… Glad Påsk från ett kyligt Skåne

Kommentera

