Dessa små liv

kan verkligen konsten till att ta plats…
Om det så gäller bebisar eller husdjur.
Vi har ju 2 små malteser och de kan också konsten till att ta plats…De lägger sig gärna i våra sängar, på tvären;-)

.facebook_31739511

Hur ljuvligt som helst ❤

Det här inlägget postades i Husdjur, Kärlek och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Dessa små liv

  1. Linda skriver:

    Hej! Vad kul att jag hittade din blogg. Jag är en glad tant på 39 som bor i Fuengirola och jag älskar att läsa andra utlands svenskars bloggar och därför gjorde jag för ett tag sedan ett inlägg på bloggen där jag bjuder alla utalndssvenskar att lägga till sin blogg adress, det är liksom ROLIGT att läsa om andra i samma sits. http://lindah.blog.se/bloggar-skrivna-av-svenskar-som-bor-utomlands/

    • tiajajja skriver:

      Hej Linda, tack för ditt meddelane. Gissar att dt är du och PlastikMicke som hänger ihop:-)
      Ska gå in och kolla. Kanske vore Herbalife något för dig , att sälja till dina tränande kunder??
      Kram Jess

  2. fnulan skriver:

    Så sött så man smälter!

  3. stoffisen skriver:

    Åhh kra vackra du.
    Royal Stoffe har badat idag *hihi*

    Taaaack!
    Puss
    Stoffe

Kommentera

