Att skydda sig

Detta kanske känns lååångt borta för er i Sverige då vintern inte riktigt verkar till att vilja släppa taget.
Men snart är ni också där vi är idag….Solen som värmen, kaffet smakar godare i solen på en uteservering, bränd panna, brända armar, brända vader..
Ja, jag är ju van vid det Spanska vädret men ändå…gjorde jag nybörjarmisstaget igen……Satt i solen och tänkte att hääärligt med vårsol och vips…..så brände jag mig….

Ska lära mig och vara steget före. Denna beställs hem;

pc_rc_body_lotion_se

”En bodylotion för dagligt bruk som inte känns fet på huden. Den är fylld med antioxidanter och har solskyddsfaktor 15 vilket ger huden dubbelt skydd! Fria radikaler kan skada huden så att den ser glåmig och matt ut. Antioxidanter kan hjälpa till att neutralisera de fria radikalerna. Denna fantastiska nya bodylotion är berikad med de mest välkända antioxidanterna – C- och E-vitamin.”

För visst är det så här; man kan vara duktig och smörja in ansiktet med solskyddsfaktor innan man går iväg men resten av kroppen….Är det bara jag som är betydligt sämre på att smörja resten…? Man bränner sig ju där också om man går i kortärmad och shorts/kjol.

Beställ du också innan produkten tar slut, den är oerhört populär och säsongen närmar sig .-) Går bra att maila mig; jess_herbalife@hotmail.se

Kram J

Det här inlägget postades i Herbalife-må bra och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Att skydda sig

  1. stoffisen skriver:

    Bra att du tar upp detta!
    Det är sjukt viktigt att skydda sig i solen. Jag är inte, eller var inte dwt förut. Åkte till Cypern och solade utan (!) solskyddsfaktor i 37 graders värme. Resultatet var beställning av snöande hud direkt på plats!

    Kram
    Stoffe

  2. fnulan skriver:

    Om du visste hur mkt vi läääääägtar efter värme och vår!

Kommentera

