Den ena hjärnhalvan

sover nog på mig…En djup Törnrosa sömn då den aldrig varit vaken…den där sida där ämnen som kemi, biologi, matte etc ligger. Och även förmågan, eller bristen på, att förstå instruktioner i instruktionshäften….Och där lokalsinnet sitter…

Stora tjejen skulle öva inför ett matteprov, mannen var i Sverige och jag är så skitdålig så det finns inte.
Tänkte förhöra henne men det gick inte då inget facit fanns i boken.
Så här känner jag mig vid matteuppgifter;

.facebook_1132318825

Men..man kan ju inte vara bra på allt ;-o

Det här inlägget postades i fun och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Den ena hjärnhalvan

  1. Tammy skriver:

    Hahah, underbart och känner exakt likadant! Man kan inte vara bra på allt! Här hemma är det mannen som är mattesnillet och jag är språksnillet! 😉 Den texten har jag sett på Fejan och den är klockren! Önskar dig en superduper lördag. Kram

Kommentera

