Vad blir det för mat?!

Ja, dagens fråga….en ständig fråga.
Gud vad det är tråkigt att komma på vad man ska äta.
Vi har provat matschema, men det höll inte så länge.

Så vad blev det idag?
Enklaste möjliga; småspaghettisar med ostfylld korv.
Jag jublar inte ! Barnen jublade.

Resultatet av mitt mästerverk, har döpt det till; Stoffisen.
Varför? Jag höll på att skriva mitt morgondagens inlägg hos honom och vips…var jag helt inne i mitt tema och glömde bort korven…..
Därför skyller jag på Stoffisen ;-))

bränd korv

dagens rätt

Lillan, som egentligen vill vara vegeterian utbrister;
-Jaaaaaa, min favvomat!!!! Och äter med god aptit.

Jag…..tar nog lite spaghetti och en Herbalife Shake.

Hur gör ni med mat? Kör ni matpåse/hemleverans med recept, skriver veckomenyer? Vart hittar ni matinspirationen ifrån ??

Och vad jag skrev på Stoffisens blogg som vart så intressant…Ja, det får ni kolla in imorgon; http://www.stoffisen.com

Det här inlägget postades i fun, mat, Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Vad blir det för mat?!

  1. stoffisen skriver:

    Haha!!
    Fy tusan för dig din lilla buse!
    Tack för den 😉

    Kram
    Stoffe

  2. Ping: Detta är stort! Riktigt stort! | stoffisen

  3. Marlene skriver:

    Haha! Så bra!
    Eftersom jag både sambon och jag jobbar på Viktväktarna och lever som vi lär så blir det mest mat från våra kokböcker. Jag väljer och sambon lagar, rättvis fördelning tycker jag 🙂

Kommentera

