Vuxenblöjor och Missionären

Jag skrattade så igår, Stoffisen har publicerat sitt resultat tidigare, och jag såg mitt eget i går kväll(kommer nytt resultat varje dag)
Man kan se vad folk har sökt på för ord och så har de sedan, av någon anledning, hamnat på min blogg.
Stoffisens var väl typ Knulla med Hunterstövlar……www.stoffisen.com

Mina sökord var ;

sökmotorer på annorlunda

Underbara bröst, vuxenblöjor och missionären…jag bara undrar…har jag verkligen skrivit dessa orden någongång i min blogg…..Jag skrattar vidare

Kram Jess

Det här inlägget postades i fun och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Vuxenblöjor och Missionären

  1. stoffisen skriver:

    Haha!!
    Underbart vrickade människor!

    Mm. Imorse hade någon googlat på
    ”Vill skriva brev innan jag dör”
    Scary!!

    Nu kommer du få knasiga länkningar till din blogg pga. Knulla i hunterstövlar. Det inlägget läses varje dag flera ggr. Haha

  2. Linn skriver:

    Ha ha!
    måste genast springa in och kolla på vilka ord som lockat folk till min blogg

Kommentera

